مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

نحوه ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت مشخص شده است. برای این کار لازم است در مهلت ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت به سامانه مراجعه کرده و با استفاده از راهنمای ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت به ویرایش بپردازید.

اهمیت ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

پس از ثبت نام و انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، ممکن است در زمان های تعیین شده نیاز به ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت نیز داشته باشید. طبق اخبار اعلام شده، ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در سایت sanjeshp.ir در تیر ماه انجام می شود.

از آنجایی که کوچک ترین خطا در این مرحله می تواند بر سرنوشت علمی داوطلبان تاثیر گذار باشد، به همین دلیل لازم است کلیه داوطلبان نسبت به این مرحله دقت و توجه کافی را داشته باشنددر این مراحل افراد می توانند برای حذف، اضافه و جابه جایی کدهای رشته هایی که انتخاب کرده اند، اقدام نمایند.

مهلت ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

مهلت ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت هر سال توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد. در مهلت ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت کاربران می توانند به وبسایت مراجعه کرده و برای برطرف کردن مشکلات انتخاب رشته خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید که باید حتماً در مهلت ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت اعلام شده برای ویرایش اقدام نمایید. برای سال 1402 این زمان از 25 تا 27 تیر ماه بوده است که شما می توانستید در آن زمان اطلاعات خود را ویرایش کنید. البته مهلت تمدید آن نیز بین 2 تا 4 مرداد ماه بوده است.

راهنمای ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402
 

در این قسمت همراه ما باشید تا راهنمای ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت را در اختیار شما قرار دهیم.

  • در این خصوص باید به شما بگوییم که ابتدا به سایت سنجش مراجعه نمایید. سپس روی قسمت کارشناسی ارشد کلیک کرده و روی ویرایش انتخاب رشته بزنید. سپس باید کد رهگیری خود را درج نمایید.
  • در نهایت با افزودن، حذف یا تغییر رشته محل های انتخابی می توانید عملیات ویرایش را انجام دهید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ما در موارد فوق سعی کردیم تمامی اطلاعات در رابطه با راهنمای ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت را بررسی کنیم. حال در این قسمت همراه ما باشید تا زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را نیز بیشتر بررسی کنیم. اگر در مراحل ثبت نامی نیز با مشکلاتی رو به رو بودید می توانید برای ویرایش اطلاعات اقدام کنید. به صورت کلی چهار بازه زمانی برای ویرایش اطلاعات وجود دارد که می توانید برای ویرایش در این موارد اقدام نمایید.

مرحله اول: مهلت قانونی ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت
 

در مهلت قانونی ثبت نام که افراد اطلاعات شخصی، تحصیلی خود را وارد می کنند، می توانید به تکمیل رویه ثبت نام خود نیز بپردازید. در مورد این که مهلت قانونی برای ویرایش در سال ۱۴۰۲ در چه تاریخی است، هنوز خبری اعلام نشده است اما به محض اعلام می توانید از این مطلب که به روز می شود، استفاده نمایید.

مرحله دوم: تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

پس از پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام نیز می توانید برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایید. این زمان معمولاً پس از پایان یافتن مهلت اصلی و دو سه روز بعد مشخص خواهد شد.

مرحله سوم: مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد بهداشت
 

در مهلت سوم نیز باز هم فرجه ای برای بازماندگان از ثبت نام و یا افرادی که اشتباه داشته اند، مشخص شده است.

مرحله چهارم: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت
 

اگر در مهلت های مشخص شده در فوق نتوانستید باز هم به ویرایش اطلاعات بپردازید، می توانید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت به ویرایش اطلاعات بپردازید.

توجه داشته باشید که در این مرحله امکان ویرایش مندرجات در این مرحله کاملا محدود است و متقاضیان نمی توانند نسبت به تغییر مواردی مانند رشته و حوزه امتحانی خود اقدام نمایند. اما برای تصحیح مشخصاتی از قبیل عکس داوطلب، زبان خارجی منتخب و نوع معلولیت در این زمان، می توانید اقدام کنید.

منبع: https://irantahsil.org/%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa/

  • ۰۲/۰۶/۱۲
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی