مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

داوطلبانی که از نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ناراضی بوده و به دنبال راهی برای ثبت اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ خود می‌باشند، می توانند در زمان تعیین شده جهت اطلاع از نحوه اعتراضات به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه کنند. لطفا در صورت اعتراض به محض فعال شدن لینک تجدید نظر نتایج آزمون کارشناسی ارشد درخواست خود را ارسال نمایید. برای آن دسته از داوطلبانی که از نتایج آزمون کارشناسی ارشد راضی نیستند، مرجع آزمون یعنی سازمان سنجش بخشی را در سایت خود به عنوان سامانه پاسخگویی در نظر گرفته است تا داوطلبان بتوانند درخواست اعتراض خود را ثبت کنند. داوطلبان می توانند با مراجعه به این وب سایت اقدامات لازم را انجام دهند.

اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد

نحوه اعتراض به نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

سوالات و پاسخنامه 1402 کنکور کارشناسی ارشد هر ساله پس از گذشت چند روز از زمان امتحان توسط موسسه سنجش منتشر می شود. پس از تجزیه و تحلیل سوالات، برخی از شرکت کنندگان تمایل به اعتراض به کلید سوالات دارند. اما به دلیل عدم آگاهی از نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، ثبت این درخواست دشوار است. این سازمان همانند سال های گذشته پس از صدور کلید، گزینه اعتراض را نیز در اختیار متقاضیان قرار می دهد. متقاضیانی که می خواهند اعتراض خود را از طریق سامانه پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org از طریق دکمه درخواست ثبت کنند، پس از مراجعه به سایت ثبت نام و به سامانه متصل شده و اطلاعات درخواستی را وارد کنند.

اعتراض به انتشار نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

داوطلبانی که کارنامه کارشناسی ارشدشان را دریافت کرده اند ولی در مورد درصد دروس و نتایج منتشر شده اعتراضاتی دارند می توانند با ورود به سامانه سازمان سنجش درخواست یا اعتراض خود را از سامانه پاسخگویی سازمان سنجش گزارش دهند. زمان اعتراض به نتایج اولیه کنکور ارشد بلافاصله پس از اعلام در این مقاله منتشر می شود. سامانه ارزیابی فقط نسبت به اعتراضات ثبت شده از طریق سامانه پاسخگویی به اعتراض اقدام خواهد کرد. به همین دلیل از داوطلبان درخواست می شود از ارسال نامه و مراجعه حضوری به موسسه سنجش خودداری کنند. در عوض به قسمت ثبت اعتراض سازمان آزمون مراجعه می کنند و درخواست کارشناسی ارشد خود را ارائه می دهند.

راهنمای گام به گام ثبت اعتراض به نتایج نهایی آزمون ارشد ۱۴۰۲

  1. ابتدا به سایت سامانه سنجش و برنامه ریزی مراجعه کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.
  2. پس از وارد کردن رمز و اطلاعات مورد نیاز، قسمت ارشد را انتخاب کرده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.
  3. از بین گزینه های موجود روی دکمه اعتراض به نتیجه نهایی کارشناسی ارشد خود کلیک کنید.
  4. شماره داوطلبی و رمز را وارد کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید و در صفحه جدید بعدی درخواست خود را ثبت کنید.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b6-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af/

  • ۰۲/۰۶/۱۸
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی