مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

ثبت نام برای استخدام بانک صادرات در سال 1402 در سامانه استخدام این بانک آغاز شد. تمامی افراد متقاضی و داوطلب می‌توانند در زمان شروع روند استخدام، اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند. البته دقت داشته باشید که ثبت نام در استخدامی با توجه به شرایط لازم اعلام شده در سایت بانک صادرات برای داوطلبان و متقاضیان صورت می‌گیرد. کسب اطلاع از کلیه شرایط شرکت در آزمون و شرایط پذیرش، قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت نام ضروری است.

زمان ثبت نام استخدامی بانک صادرات

کلیه داوطلبان باید قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت نام، از زمان ثبت نام آزمون استخدامی در بانک صادرات چه استخدام پیمانی و چه استخدام قراردادی اطلاعات لازم را بدست آورنددر مورد تاریخ استخدام در صادرات باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کنیم که نمی‍توان تاریخ دقیق و مشخصی را برای ثبت نام جهت استخدام پیمانی و یا قراردادی در سامانه استخدام در بانک صادرات اعلام کرد.

لازم به ذکر است که تمامی مراحل نام نویسی برای استخدام در بانک صادرات از طریق سایت bsi.ir قابل انجام است. بنابراین باید از زمان، شرایط و مدارک ثبت نام اطلاعات لازم را به دست آورید و بعد اقدامات لازم را برای نام نویسی انجام دهید. بنابراین در گام اول بایستی از اطلاعیه‌های منتشر شده در بانک صادرات مبنی بر آغاز نام نویسی و استخدام، مطلع شوید.

در واقع، هر زمانی که این مرکز تمایل به جذب و پذیرش نیرو برای انواع پست‌های ارائه شده داشته باشد، آگهی جذب نیرو برای استخدام قراردادی و یا استخدام پیمانی، توسط بانک صادرات منتشر میشودبه محض انتشار اطلاعیه‌ای جدید مبنی بر شروع ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی، این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

شرایط استخدام بانک صادرات 

استخدام در بانک صادرات حال چه استخدام قراردادی و چه پیمانی، الزاما تحت شرایطی خاص برای افراد متقاضی صورت می‌گیرددر نتیجه، تمامی افرادی که داوطلب شده‌اند، باید در زمان استخدام به این موضوع توجه لازم را مبذول دارندزیرا این شرایط به اندازه‌ای مهم است که در صورت نداشتن حتی یکی از آن‌ها به هیچ وجه امکان ثبت نام برای جذب نیرو وجود ندارد.

قوانین و شرایط عمومی و اختصاصی بانک صادرات، ممکن است هر سال با تغییراتی روبه‌رو شود. بنابراین با توجه به سال جدید، اقدامات لازم را انجام دهیددر ادامه این نوشته با ذکر شرایط در نظر گرفته شده برای استخدام در بانک صادرات، در خدمت شما همراهان عزیز هستیم.

شرایط عمومی استخدام در بانک صادرات:

 متقاضی ثبت نام به هیچ وجه نباید سابقه کیفری داشته باشد.

 در صورتی که فرد از مواد روان گردان و انواع دخانیات استفاده می‌کند به هیچ وجه امکان ثبت نام را ندارد.

 سلامت فرد متقاضی ثبت نام باید به وسیله پزشک پیشنهادی بانک صادرات تأیید شود.

 فرد متقاضی ثبت نام، الزاما باید به دین اسلام و یا یکی از دین‌های اعلام شده در قانون اساسی باور داشته باشد.

 متقاضی الزاما باید قوانین جمهوری اسلامی ایران را قبول داشته باشد و از طرفی غیر ایرانی نباشد.

شرایط اختصاصی استخدام در بانک صادرات:

 در صورت داشتن مدرک ارشد در رشته مورد تقاضا، الزاما نباید سنتان از بیست و نه سال کمتر باشد. اما برای دارندگان مدرک کارشناسی این سن حداقل بیست و هفت سال تمام است.

 حداقل معدل لازم برای ثبت نام و استخدام در صادرات برابر با شانزده است.

 مدرک تحصیلی افراد متقاضی نباید از لیسانس پایین‌تر باشد. (داشتن مدرک کارشناسی و یا ارشد برای افراد متقاضی الزامی است.)

 آقایان برای ثبت نام جهت استخدام در صادرات، الزاما باید کارت معافیت و یا پایان خدمت نظام وظیفه را داشته باشند.

 فرد متقاضی ثبت نام الزاما باید بومی منطقه باشد. بومی بودن به این معناست که یا باید مدرک دیپلم خود را از مدرسه‌ای در آن شهر دریافت کرده باشد و یا این که در آن شهر متولد شده باشد.

منبع: https://irantahsil.org/employment-in-the-saderat-bank/

  • ۰۲/۰۶/۲۶
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی