مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم است که هر سال دانشجو می‌پذیردشهریه دانشگاه پیام نور برای داوطلبانی که از طریق کنکور وارد می‌شوند و کسانی که از طریق رشته‌های بدون کنکور وارد می‌شوند، تفاوتی ندارد.

داوطلبان باید قبل از انتخاب این دانشگاه میزان شهریه را بدانند و براساس توان مالی خود اقدام به انتخاب کنند. شهریه این دانشگاه کمتر از دانشگاه‌های آزاد و پردیس خودگردان است. داوطلبانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند، بعد از ثبت نام اینترنتی باید با مدارک خود به دانشگاه بروند و شهریه را پرداخت کنند تا مراحل ثبت نامشان تکمیل شود. جهت اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور در مقاطع محتلف در ادامه همراه ما باشید.

چه مواردی شامل شهریه دانشگاه پیام نور می‌شود ؟

در دانشگاه پیام نور، شهریه به بخش‌های زیر تقسیم می‌شود:

📌 شهریه ثابت:

یک مبلغ مشخص است که دانشجو هر مقطع در ابتدای نیمسال باید بپردازد تا بتواند واحد درسی را انتخاب کند. این شهریه برای شهرها، رشته‌ها و مقاطع مختلف تعیین‌شده‌است.

📌شهریه متغیر

مبلغی است که برای هر واحد درسی براساس تئوری یا عملی بودن و مقطع تعیین می‌شود. این میزان برای هر واحد است و در تعداد واحدهای دروس ضرب می‌شود.

به عنوان مثال، اگر درسی سه واحد و شهریه متغیر برای هر واحد ۳۰ هزار تومان باشد، شهریه این درس ۹۰ هزار تومان می‌شود.

📌شهریه امور فرهنگی و بیمه

در ابتدای هر سال تحصیلی مبلغی به عنوان امور فرهنگی و بیمه بر روی کل شهریه دانشجو اعمال می‌شود. این شهریه فقط در ابتدای سال تحصیلی یا همان مهر محاسبه می‌شود و در ترم بعد دانشجو دیگر دریافت نمی‌شود.

📌شهریه دروس عملی

این شهریه همان‌طور که از نامش پیداست، برای دروس عملی دانشگاه مانند دروس آزمایشگاهی یا کارگاهی در نظر گرفته می‌شود که از میزان شهریه دروس تئوری بیشتر است.

مشاهده مبلغ شهریه دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی

در ابتدا باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که شهریه این دانشگاه از جمله شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور در دوره کارشناسی در مقایسه با دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مناسب تر و به صرفه تر استاین موضوع را با نگاهی به جدول شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور می توانید متوجه شویدمورد دیگر این که، هر ساله شاهد افزایش مبلغ بدون کنکور و همین طور با کنکور هستیمدر حقیقت، در هر سال تحصیلی حدود ده الی 15 درصد به شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور اضافه می شودآیا اطلاعی از مبلغ بدون کنکور و با کنکور در دوره کارشناسی در سال جاری دارید؟

 اگر به دنبال دریافت جدول شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور هستید می توانید از کمک مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل استفاده کنیدمشاوران مجموعه ما می توانند بر اساس آخرین جدول شهریه کارشناسی پیام نور در سال جاری اطلاعات خوب و موثقی را در رابطه با جدول شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور در اختیار شما دوستان و متقاضیان عزیز قرار دهندپس اگر به دنبال دریافت آخرین جدول شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ما تماس حاصل فرماییددوستان عزیز دقت داشته باشید که شهریه بدون کنکور و با کنکور یکسان است و هیچ تفاوتی از این جهت وجود ندارد.

منبع: https://irantahsil.org/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1/

  • ۰۲/۰۶/۲۷
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی