مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

شرایط تحصیل در رشته دندانپزشکی بدون کنکور پردیس اعلام شد. رشته دندانپزشکی یکی از رشته های محبوب در سطح جامعه به شمار می رود. اغلب افرادی که در رشته تجربی درس خوانده اند، علاقمند قبولی در رشته دندانپزشکی می باشند. به علت زیاد بودن متقاضیان این رشته، قبول شدن در این رشته با کنکور، کار بسیار سختی به نظر برسد. همین مسئله باعث شده تا برخی از افراد به دنبال تحصیل در دندانپزشکی بدون کنکور پردیس باشند. قبولی در دندانپزشکی بدون آزمون پردیس کیش، ملزم به پرداخت شهریه و دارا بودن برخی از شرایط می باشد. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در دندانپزشکی بدون کنکور پردیس کیش قبول درس بخوانید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید

دندانپزشکی بدون کنکور پردیس خودگردان تهران

قبولی در رشته دندانپزشکی برای داوطلبان تهرانی به اندازه تمامی شهرستان های دیگر حائز اهمیت می باشد. همچنین با توجه به اینکه دانشگاه های تهران تراز علمی بسیار بالاتری نسبت به سایر شهرستان ها و شهرهای دیگر دارند، به همین دلیل قبولی برای این متقاضیان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشدآیا دندانپزشکی بدون آزمون پردیس تهران امکان پذیر است؟

در سال های گذشته این امکان وجود داشت. در واقع، دانشگاه پردیس خودگردان با دریافت شهریه های نسبتا سنگین در اکثر رشته های تحصیلی علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی دانشجو جذب می کندداوطلبانی که مایل و علاقه مند به شرکت در دندانپزشکی بدون آزمون پردیس کیش می باشند، حتما باید واجد شرایط خاصی باشند. این شرایط، در دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه ها، این رشته و کد رشته مربوطه به آن قابل مشاهده نمی باشد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی پردیس

همان طور که در بخش های پیشین مقاله بیان کردیم، داوطلبان عزیزی که مایل به ادامه تحصیل در دندانپزشکی بدون آزمون پردیس کیش هستند، باید شرایط ثبت نام را دارا باشند. برخی از مهم ترین شرایط ثبت نام در دندانپزشکی بدون کنکور پردیس کیش، شامل موارد زیر می باشند:

 دارا بودن حداقل معدل لازم در رشته های تجربی و ریاضی می باشد.  این معدل نسبت به نوع دیپلم می تواند متفاوت باشد. بنابراین امکان ثبت نام و پذیرش تنها برای متقاضیانی که از معدل بالایی برخوردار می باشند، وجود خواهد داشت.

 با توجه به اینکه دانشگاه های پردیس بین الملل یکی از دانشگاه هایی است که برای جذب دانشجویان خارج از کشور تاسیس شده است و بسیاری از دروس آنان به زبان انگلیسی می باشد، به همین دلیل برخوردار بودن سطح بالای زبان و همچنین دارا بودن مهارت از جمله شروط لازم برای این رشته محسوب می گردد.

شرایط دندانپزشکی بدون کنکور پردیس در سال های گذشته

در سال های گذشته وزارت بهداشت برای ورود دانشجویان به کشور و تحصیل آن ها در رشته دندانپزشکی شرایطی را مد نظر گرفت که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

 داشتن مدرک دیپلم با معدل حداقل ۱۶ در امتحانات کتبی

 مسئله دومی که در زمان ثبت نام در رشته دندانپزشکی دانشگاه پردیس بین الملل برای وزارت بهداشت حائز اهمیت می باشد کسب معدل بالاتر از ۱۷ در مقطع پیش دانشگاهی می باشد.

 طی کردن حداقل ۷۲ واحد درسی مرتبط در موسسه تحصیلی خارج از کشور به طور پیوسته با میانگین نمره بالای ۱۵

 عضویت و طی شدن مدارج تحصیل در موسسه هایی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند (در صورتی که مرکز تحصیلی شما در خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت نباشد دارا بودن باقی ویژگی ها اهمیتی ندارد)

علاقه‌مندان به تحصیل د رشته دندانپزشکی در دانشگاه‌های سراسری راهی جز کسب نتیجه در کنکور سراسری ندارند. اما کسب نتیجه از کنکور آنقدرها هم مشکل نیست، با کسب مشاوره و تهیه منابع درست قادر خواهید بود نتیجه لازم را در کنکور کسب کنید. با ثبت نام در آکادمی ایران تحصیل قادر خواهید بود آموزش‌های لازم جهت کسب نتیجه قابل قبول در کنکور را کسب کنید.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%b3/

  • ۰۲/۰۷/۱۸
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی