مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

مقایسه بهترین دی وی دی های کنکور با توجه به ازدیاد این روش آموزشی در چند ساله اخیر امری است که بسیاری دانش‌آموزان در پی آن هستند. افرایش کیفیت این شیوه تدریس، عدم نیاز به حضور در کلاس های خصوصی پر هزینه و کلاس‌های کنکور، انعطاف زمان بندی و آزادی عمل و… از عواملی هستند که یادگیری با دو وی دی های آموزشی کنکور را نسبت به روش های سنتی در اولویت قرار میدهد.

موسسات مطرحی همچون حرف آخر، پرش، ونوس، قلمچی، گاج، رهپویان، تاملند، فیلیمو مدرسه و… در چند سال اخیر بطور جدی تری پا به این عرصه گذاشته‌اند. این موضوع باعث شده تنوع محصولات آموزشی صوتی و تصویری بیش از پیش شده و رقابت میان این موسسه‌ها باعث افزایش کیفیت محتوای آن گردد.

اما از طرفی تعدد این نوع محتوای آموزشی انتخاب را برای متقاضیان سخت میکند. برای انتخاب بهترین دی وی دی کنکور باید به شناخت نسبی به هرکدام از آنها برسید. در این مقاله از سایت ایران تحصیل به بررسی هرکدام از پکیج های آموزشی تصویری کنکور خواهیم پرداخت و نقاط ضعف و قدرت هر یک را بررسی میکنیم.

شاخصه های بهترین دی وی دی های کنکور

مقایسه محصولات و محتوای آموزشی بخصوص در زمینه حساسی همچون کنکور، نیاز به سنگ محکی قابل اطمینان و منطقی دارد تا بتوان به آن اتکا کرد و در نتیجه بهترین تصمیم و خرید را انجام داد. برای درک صحیح تری از مقایسه و بررسی بهترین دی وی دی های کنکور بد نیست با مولفه‌های این قیاس آشنا باشید.

  • سلامت dvd ها و کیفیت بالای صدا و تصویر
  • به روز بودن و عدم بازگویی مباحث حذف شده
  • پوشش تمام مواد درسی و مباحث مربوط به کنکور
  • کیفیت بالای آموزش و استفاده از اساتید حرفه‌ای
  • بیان شیوا اساتید و استفاده از متدهای جدید
  • تنوع در محتوا جهت جلوگیری از خستگی و یکنواختی (استفاده از انیمیشن، عکس و…)
  • قیمت مناسب در کنار محتوای غنی و

البته طبیعتا سلیقه دانش‌آموز نیز در رابطه با انتخاب دی وی دی آموزشی کنکور هم بی اثر نیست و در این تصمیم گیری باید به علاقه خود و حسی که نسبت به پکیج خود دارید نیز بها دهید.

برترین موسسات دی وی دی کنکور

همانطور که اشاره شد، تعداد موسساتی که اقدام به ساخت محتوای تصویری آموزش کنکور میکنند در سال های گذشته افزایش یافته است. البته در میان اسامی موسسه های فرهنگی آموزشی، مجموعه های قدیمی تر و با تجربه‌ای نیز وجود دارند که به آن‌ها اشاره خواهد شد. برخی از مطرح‌ترین این مجموعه‌ها در جدول زیر گردآوری شده اند.

حرف آخر

بسته معلم خصوصی پرش

ونوس

رهپویان (قلمچی)

تاملند

فیلیمو مدرسه

گاج

کنکور آسان است

کلاسینو

از دیگر موسساتی که  اقدام به تولید محتوای آموزشی کنکور میکنند میتوان به رایان کلاس، آلا، آفبا، آلفا اسکول، ماز و… اشاره کرد که بطور آنلاین اقدام به ارائه دروس میکنند و اطلاعاتی مبنی بر انتشار دی وی دی از آن ها در دسترس نیست.

دی وی دی حرف آخر

حرف آخر یکی از قدیمی‌ترین مجموعه هایی است که در زمینه تولید و انتشار بهترین دی وی دی های کنکور فعالیت میکند. پکیج های آموزشی این مجموعه طیف گسترده ای از مباحث ریاضی و تجربی را در برمی‌گیرد. دی وی دی های حرف آخر تنها برای گروه های آزمایشی تجربی و ریاضی در دسترس است.

البته دو درس ادبیات تخصصی و عربی تخصصی نیز بسته‌های خود را دارند که با خرید دروس عمومی، میتوان از آن ها برای تقویت این مباحث در کنکور 1403 استفاده کرد. به تازگی بسته جدید تحت عنوان دروس اختصاصی رشته انسانی، منطق و اقتصاد جامع به دسته بندی کنکور انسانی افزوده شده است که مکمل موارد فوق خواهد بود.

یکی از نقاط قوت این مجموعه در درس زیست شناسی و جزئیات آموزش آن است به طوری که زیست گیاهی، زیست ژنتیک و سایر مباحث درس زیست سال دوازدهم بطور مجزا در قالب دی وی دی عرضه میشود.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/

  • ۰۲/۰۷/۱۹
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی