مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

هزینه ثبت نام آزمون دکتری هر سال تغییر خواهد کرد. به علاوه هزینه ثبت نام آزمون دکتری با تاخیر نیز با هزینه ثبت نام در حالت عادی متفاوت می باشد.  داوطلبان آزمون دکتری برای ثبت‌نام، ابتدا باید سریال کارت اعتباری ثبت‌نام را خریداری کرده و سپس جهت وارد کردن اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند. لازم به ذکر است که هزینه ثبت‌نام آزمون دکتری جهت برگزاری تمامی مراحل کنکور دکتری سراسری و نیز بررسی پاسخبرگ آزمون از داوطلبان گرفته می‌شود تا بدون روند آزمون دکتری از زمان ثبت‌نام تا اعلام نتایج نهایی دکتری، بدون هیچ مشکلی اجرا شود.

هزینه ثبت نام آزمون دکتری

هزینه ثبت‌نام آزمون دکتری 1402-1403

هزینه ثبت‌نام آزمون دکتری از دو بخش ثبت‌نام در یک کد رشته امتحانی و خدمات پیام کوتاه تشکیل شده که هر داوطلب با توجه به نیاز خود می‌تواند نسبت به پرداخت آن اقدام نموده و از تسهیلات و خدمات مربوطه بهره‌مند شود.

هزینه ثبت‌نام آزمون دکتری 1402 برای هر کد رشته امتحانی حدود 378 هزار تومان مشخص شده است. لازم به ذکر است متقاضیانی که از ثبت‌نام جا مانده بودند باید برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام حدود 628 هزار تومان پرداخت کنند.

هزینه ثبت‌نام آزمون دکتری 1403 در حال حاضر هنوز اعلام نشده است؛ اما با توجه به میزان تورم در کشور، این مبلغ قطعا افزایش خواهد داشت.

سال

1402

1403

هزینه ثبت نام

378.000 تومان

اعلام نشده

نکات مهم در خصوص پرداخت هزینه آزمون دکتری 1403

برای ورود به مقطع دکتری در دانشگاه های سراسری و آزاد، آزمون دکتری از داوطلبان گرفته می شود. هزینه ثبت نام نیز از داوطلبان گرفته می شود تا بتوانند فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. در ادامه ما قصد داریم یک سری نکات را در خصوص هزینه ثبت نام بررسی کنیم.

  • هزینه ثبت نام آزمون دکتری همان هزینه خرید کارت می باشد.
  • بهتر است قبل از پرداخت هزینه ثبت نام، ابتدا دفترچه دکتری را مطالعه کنید زیرا امکان بازگشت وجه وجود ندارد.
  • هزینه ثبت نام آزمون دکتری شامل دو هزینه ثبت نام در یک کد رشته امتحانی و خدمات پیام کوتاه (sms) می باشد.
  • تکمیل فرایند ثبت نام منوط به دریافت کد پیگیری 12 رقمی می باشد.

منبع: https://irantahsil.org/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c/

  • ۰۲/۰۷/۲۵
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی