مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

  • ۰
  • ۰

آزمون آزمایشی کنکور آنلاین ایران تحصیل، آزمون دوره‌ای و جامعی است که به منظور آشنایی با شیوه طراحی سوالات کنکور، پاسخ‌ها، زمان برگزاری و به طور کلی حال و هوای کنکور طراحی شده و به صورت غیر حضوری و کاملا آنلاین به طور هماهنگ در سطح کشوری برگزار میشود.

بودجه‌بندی هر یک از آزمون‌های دوره‌ای توسط بهترین مشاوران تحصیلی تدوین شده و عموما ماهی یکبار برگزار میشود. پس از نوروز نیز 2 آزمون جامع برای جمع بندی با بودجه بندی کلی دروس کنکور برگزار میشود که از اهمیت بالایی برخوردار است.

تعداد سوالات طرح شده شبیه به کنکور سال‌های گذشته است تا داوطلبان بتوانند برای کنکور سراسری با روحیه بالا و اعتماد به نفس، آماده شوند. در حال حاضر این آزمون مجازی به عنوان یکی از بهترین آزمون‌های شبیه ساز شناخته شده است.


معرفی آزمون آزمایشی کنکور آنلاین ایران تحصیل
آزمون آزمایشی کنکور آنلاین ایران تحصیل، یک بسته جامع از 10 آزمون شبیه سازی کنکور است که به صورت آنلاین و کاملا هوشمند در یک رابط کاربری مدرن برگذار میشود. این آزمون در سطح کشوری به صورت هماهنگ آغاز شده و پایان میابد. از همین رو نتایج بدست آمده از آن قابل پیگیری و استناد است.

هر یک از دوره‌های آزمون شامل بودجه بندی ویژه‌ای از دروس سال دوازدهم به همراه مرور دروس تخصصی سالهای گذشته است که منطقی بودن گزینش و چیدمان دروس آن سبب شده تا فشارهای غیر منطقی از روی دانش‌آموز کم شود.

به غیر از اینکه سوالات کنکور آزمایشی آنلاین از نمونه سوال‌های سال‌های گذشته طرح می‌شوند، قوانین حاکم بر آزمون هماهنگ شبیه ساز کنکور آنلاین نیز درست همانند کنکور اصلی است. یعنی داوطلب باید در بازه زمانی مشخص به پرسش‌ها پاسخ دهد و اگر به گزینه‌ای شک دارد، از آن رد شود تا نمره منفی دریافت نکند.

 

در نتیجه آزمون آزمایشی آنلاین کنکور دارای ویژگی‌های ذیل است:

آزمون ایران تحصیل کاملا آنلاین است و نیازی به سیستم قوی ندارد. تنها باید به اینترنت متصل باشید.
تعداد سوالات هر دوره دقیقا برابر با تعداد سوالات کنکور است.
این آزمون بسته به گروه آزمایشی داوطلب دارای دفترچه‌های مختلف است.
برای پاسخ به هر دفترچه مدت زمان مشخصی در نظر گرفته شده است که با پایان آن دفترچه از دسترس خارج میشود.
پاسخ‌های اشتباه مطابق با قوانین کنکور باعث اخذ نمره منفی میشوند.
این آزمون بصورت هماهنگ کشوری برگزار میشود. هرگونه تقلب (در صورت اثبات) موجب حذف داوطلب از رتبه‌ها خواهد شد.

 

زمان آزمون آزمایشی کنکور آنلاین ایران تحصیل
آزمون آزمایشی آنلاین کنکور هر ماه برگزار میشود و ساعت شروع آزمون 8 صبح است. پیشنهاد میشود تا قبل از به پایان رسیدن زمان مشخص شده، به تمام سوالات آزمون پاسخ دهید و همچنین سعی کنید قبل از اتمام کنکور آزمایشی، جلسه مجازی را ترک نکرده و از اتاق خارج نشوید.

هریک از دفترچه های آزمون مهلت زمان خاصی دارند که در صورت پایان آن، دفترچه از دسترس خارج شده و دفترچه جدید در دسترس قرار میگیرد.

مدیریت بازه زمانی کوتاه مدت کنکور سراسری موجب آشنایی بیشتر با محیط آزمون میباشد و از مزایایی است که شرکت در آزمون شبیه ساز را منطقی میکند.


اعلام نتیجه آزمون شبیه ساز کنکور آنلاین
قوانین حاکم بر آزمون آنلاین و مجازی کنکور، به این صورت است که داوطلب باید به نمونه‌ سوالات سال‌های گذشته چه در ایران و چه در خارج از کشور را در کنار برخی سوالات تالیفی مشابه کنکور پاسخ دهد.

سوالات طرح شده، پاسخنامه آنلاین دارد و می‌توان آن را هر بار بعد از انجام شبیه ساز کنکور، بررسی و تحلیل کرد. بخشی از این تحلیل بطور آنلاین و بر اساس میزان پیشرفت داوطلب، درصد پاسخگویی به سوالات و مقایسه با سایر داوطلبان از نظر تراز، رتبه و… در دسترس داوطلب قرار میگیرد.

همچنین شخص میتواند با دانلود نتیجه آزمون شبیه‌سازی کنکور خود و یا پرینت آن، با مراجعه به مراکز مشاوره تحصیلی و یا تماس با مشاوران تحلیل دقیق تر و برنامه ریزی مناسبی برای کسب بهترین نتیجه دریافت نماید.

بخش دیگر نتیجه آزمون آزمایشی کنکور مربوط به سوالات از دید جامعه آماری داوطلب به طوری که شما میتوانید ببینید که چند درصد از شرکت کنندگان آزمون هر سوال را به درستی پاسخ داده اند.

دانش آموزان برای افزایش شانس قبولی خود می‌توانند با انجام این آزمون آزمایشی، تسلط بیشتری بر سوالات و قسمت‌های مهم دروس تخصصی پیدا کنند. به غیر از ویژگی‌های گفته شده، نتایج آزمون آزمایشی کنکور آنلاین ویژگی‌های دیگری دارد که عبارت است از:

به محض پایان مدت آزمون نتایج روی سایت در دسترس است.
نتیجه آزمون شامل درصد دروس مختلف، درصد کلی، تراز، تعداد سوالات پاسخ صحیح، تعداد پاسخ‌های غلط و… است.
این نتایج بطور دائمی در اختیار کاربر میباشد و از پایگاه داده حذف نمیگردد.
دانش‌آموز روند پیشرفت خود را در قالب نمودار پیگیری میکند.
نتایج به همراه یک تفسیر آنلاین از کلیت وضعیت داوطلب برای وی ارسال میشود.
نتیجه آزمون آنلاین آزمایشی کنکور قابل دانلود و پرینت است.
این آزمون از اعتبار بالایی برخوردار است و با تحلیل نتایج آن در بازه‌های گوناگون میتوان به پیشرفت داوطلب سرعت داد.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/

  • ۰۲/۰۹/۱۲
  • javad qane

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی